
Regulamin Foto Miasteczko Warszawa
Regulamin Foto Miasteczko Warszawa - aktualizacja z dnia 15.09.2025
-
Rezerwacji dokonuje się poprzez formularz rezerwacyjny dostępny na stronie https://foto-miasteczko-warszawa.bookmy.art/
-
Rezerwacja jest ważna dopiero po otrzymaniu potwierdzenia od Organizatora drogą mailową lub telefoniczną.
-
Płatność za wynajem odbywa się przed rozpoczęciem wynajmu gotówką.
-
Opłata za wynajem obejmuje czas korzystania ze aranżacji zgodny z zarezerwowanym pakietem.
-
W przypadku przekroczenia czasu wynajmu naliczana jest dodatkowa opłata zgodnie z cennikiem: 35zł za każde rozpoczęte 10 min.
-
Organizator ma prawo odmówić wykonania usługi w przypadku naruszenia regulaminu lub zachowań zagrażających bezpieczeństwu.
-
Dla rezerwacji świątecznych w weekendy, święta i długie weekendy wymagany jest zadatek w wysokości:
– 300 zł - przy rezerwacji pakietu 2h55’
– 100 zł - przy rezerwacji 55 min
Zadatek należy wpłacić w ciągu 48 godzin od dokonania rezerwacji na podany nr konta: Sabri studio Photography 28105010251000009083965583 w tytule podając daty rezerwacji. Brak wpłaty w tym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji. -
Zadatek zaliczany jest na poczet ceny usługi i zostanie odliczony od końcowej należności.
-
Fotograf może odwołać rezerwację, jeżeli poinformuje Organizatora najpóźniej na 7 dni kalendarzowych przed planowanym terminem sesji. W takim przypadku zadatek zostanie zwrócony w całości w ciągu 7 dni roboczych na wskazany numer rachunku bankowego.
-
W przypadku odwołania rezerwacji później niż 7 dni kalendarzowych przed terminem sesji – zadatek przepada na rzecz Organizatora.
-
W przypadku wystąpienia przyczyn losowych lub zdarzeń o charakterze siły wyższej, niezależnych zarówno od Organizatora, jak i Fotografa (np. nagła choroba, wypadek, zakazy administracyjne), rezerwacja może zostać przeniesiona na inny dostępny termin ustalony wspólnie przez Strony, a zadatek liczony na poczet nowego terminu wynajmu.
-
Rezerwację w dni w tygodniu nie wymagające zadatku, można odwołać na minimum 48 godzin przed rozpoczęciem sesji. Osoby odwołujące rezerwację później niż 48 godzin przed terminem będą przy kolejnych rezerwacjach zobowiązane do wpłaty zadatku w kwocie 100 zł.
-
Jeżeli rezerwacja nie dojdzie do skutku z winy Organizatora, zadatek zwracany jest w podwójnej wysokości, zgodnie z art. 394 §2 Kodeksu cywilnego.
-
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy osobiste pozostawione na terenie Foto Miasteczka.
-
Psy i koty są mile widziane na sesji, jednak prosimy, by załatwiały się poza obiektem
-
Uczestnicy sesji zobowiązani są do korzystania z rekwizytów i scenografii w sposób ostrożny, nie powodujący uszkodzeń.
-
W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia elementów scenografii bądź rekwizytów, osoba dokonująca rezerwacji ponosi koszty naprawy lub wymiany.
-
Na terenie Foto Miasteczka obowiązuje całkowity zakaz wzniecania ognia, palenia tytoniu, spożywania alkoholu i używania środków odurzających. Użycie podczas sesji zimnych ogni, zapalonych świeczek itp - wymagają zgody Organizatora przed sesją.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Aktualna wersja regulaminu publikowana jest na stronie internetowej https://www.sabri.pl/regulaminfotomiasteczko.
-
Teren Foto Miasteczka Warszawa jest monitorowany. Administratorem danych jest firma Sabri Studio Photography. ul. Nowodworska 22. 03-133 Warszawa. Wszelkie pytania i wnioski w tej sprawie prosimy kierować do inspektora ochrony danych osobowych na adres e-mail: sebastianstrzalkowski1@gmail.com
-
Kwestie wychodzące poza regulamin należy ustalać przed sesją z Organizatorami - Agnieszka (512107391), Sebastian (501653861).